Tuesday, October 07, 2008

'Tis The Season For Attacks By Assholes And Bitches


This has been a really shitty week, i have had to put up with all the shit crap from assholes and bitches around me.

Feel like blowing up and blowing somebody's head off.

This morning after washing my car, a colleague drove into the parking lot and knocked down my pail of stuff which contains the stuff I use to wash my car, car sponge, car shampoo, etc.

And after parking her car, she didn't even bother to put it back into its upright position.

F#@king shit. She must be thinking why the hell did I place my pail and block the path of her car reverse-parking into the lot.

Bloody f#@king hell! I have to kill somebody soon!

Yah. The meaning of life is assholes and bitches being surrounded by assholes and bitches! It's especially crappy, shitty, sucky when all these assholes and bitches start acting against you and concoct all kinds of offenses against you.

This is the reason why people snap and go on a shooting spree and gun down all the assholes and bitches around them.

Do you get angry when somebody calls you idiot? I absolutely abhor it. I usually retaliate in full force when somebody calls me idiot. F#@king crap shit.

9 Comments:

Blogger Lunch is Served! said...

How about taking a day off from work? That usually works for me...

Tuesday, October 7, 2008 at 9:55:00 AM GMT+8  
Blogger Happysurfer said...

I have no advice but I would totally ignore these people. They are not worth my time.

Have a wonderful day ahead, Mockingbird. :)

Mamma Mia! It's blue skies and everything nice again!

Tuesday, October 7, 2008 at 10:49:00 AM GMT+8  
Blogger Suzuki said...

Hmm, could it be she didn't notice knocking down your stuff?

Or perhaps she's juz a weirdo. Weirdos are all around, in all shapes and sizes, with a multitude of personalities.

By the way, what are the situations when people start calling others idiots??? it happens when we are 8-year-olds, but as grown-ups???

Tuesday, October 7, 2008 at 11:04:00 AM GMT+8  
Blogger Mockingbird said...

To LIS: And what do you do on your day off? Eat your anger, blues and frustrations away? :p

To HS: i wish i can ignore them but these thorns in the flesh just seem to "refuse" to get out of my life :p

To Suzuki: i think she did notice that knocked down the pail while reversing her car. But she deliberately ignored it. if i confront her over it. She would retort that i was not supposed to place the pail there, blocking her path, in the 1st place :p

When somebody wrongly tells someone that she can't transfer the photos in her iPhone into her Acer notebook without downloanding and installing Apple iTunes 1st, she calls him an idiot :(

Grown-ups behave like idiotic kids too you know? Maturity doesn't come with age. It comes with the handling of responsibilities.

Tuesday, October 7, 2008 at 11:22:00 AM GMT+8  
Blogger Lunch is Served! said...

Hmmmm... I will just sleep all day :) After sleeping for one whole day, I usually feel brand new.

Tuesday, October 7, 2008 at 3:58:00 PM GMT+8  
Blogger Serene said...

haha my motto in life: U bitch I bitcher!

Tuesday, October 7, 2008 at 4:10:00 PM GMT+8  
Blogger Mockingbird said...

To LIS: i would love to sleep all these crap off too :p

To Serene: That's what i do too, sometimes. When people bitch me, i usually bitch them back. i seldom take bitch crap lying down.

Tuesday, October 7, 2008 at 4:41:00 PM GMT+8  
Blogger lynnx01 said...

Chill chill.. :D

Tuesday, October 7, 2008 at 10:05:00 PM GMT+8  
Blogger Mockingbird said...

To Lynxx01: i chill now. Later she's going to bitch me with more crap shit later :(

Wednesday, October 8, 2008 at 10:36:00 AM GMT+8  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home